Serwis komputerowy – powiadamienie SMS – Spark System w Sokołowie Małopolskim

Obsługa serwisu w łatwy i przyjazny sposób

Wychodząc na przeciw oczekiwaniom naszych klientów i za każdym razem podnosząc poprzeczkę uruchomiliśmy dodatkową funkcjonalność dla zleceń oddawanych do naprawy do naszego serwisu.

Klient po oddaniu sprzętu do naprawy w naszym serwisie:

  • – dostaje ID i PIN i sam może po wejściu na stronę http://serwis.spark-system.pl skontrolować stan realizacji naprawy
  • – po wykonaniu zlecenia jeżeli klient podał telefon komórkowy zostaje wysłany automatycznie SMS z informacją o stanie naprawy
  • – jeżeli chce być klient bieżąco informowany o stanie napraw email zostaje wysyłany po każdej zmianie pracownika.
 Wierzymy, że powyższa funkcjonalność zapewni lepszą, skuteczną i szybszą obsługę a w efekcie końcowym Państwa zadowolenie ze współpracy z nami.